Sjukling

Då har även jag blivit förkyld. Vaknade imorse av att man knappt kunde andas, helt igentäppt i näsan, ont i hals, nacke, öron och huvud. Fybubblan! Vill inte bli sjuk nu! Imorgon är det heldag på bruks med föreläsning om den viktiga leken där Igor och jag ska vara med och leka. Och på söndag kör vi ju vår sista agilitytävling för i år och då kan jag inte vara sjuk!!! Nu försöker jag göra allt för att bli bättre. Knaprar förkylningstabletter, halstabletter och värktabletter, dricker c-vitamin, tee med honung och massa vatten. Får nog ta något redigt starkt till kvällen för att ta dö på bacilluskerna!

// Matilda


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback