Carpe Punctum!

Igår hade vi lydnadsdag på klubben. Vi blev filmade när vi tränade och måste säga att det kändes riktigt bra. Han hade riktigt bra attityd, vilket jag har missat innan. Nu måste jag bara ställa lite högre krav för att vi ska komma framåt. Är rädd att gå för fort fram i vissa moment och då blir det oftast att jag fastnar lite. Men är jättenöjd med min pumipojke! Speciellt i platsläggandet! Har senaste veckan tränat på att han ska ligga på ena "skinkan" och ha hakan i marken. Och detta var första gången jag gick ifrån honom och han låg kvar som en smäck trotts massa störning! Nu ska hans matte bara träna sig själv på att utmana mer, så kan det nog bli riktigt bra.

//Matilda


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback