Bra avslut!

Vilket agilityår Igor och jag har haft! I Januari startade vi på vår första officiella tävling i Linköping. Då hade vi som tävlingsmål för året att klara oss runt en bana utan att diska oss, klara en bana felfritt, starta i agility, och det sista var att ta en pinne som just då verkade vääligt lååångt bort. Men redan i vår andra officiella tävling tog vi vår första pinne, med andra ord redan tre av mina fyra mål var uppnådda. Jag hade aldrig kunnat i min vildaste fantasi kunnat föreställa mig att vi skulle ta oss upp i klass 2 i både hopp och agility. Min lilla Dynamit som inte ens tog gungbrädan i början av sommaren, eller inte gillade nya balanshinder, men som nu gör det utan att tveka. Vi har utvecklats så otroligt mycket detta år men har verkligen massor kvar att lära. 
 
Måste verkligen tacka alla duktiga träningskompisar, utan er hade det absolut inte varit lika roligt och vi hade aldrig kommit så här långt.:)

//Matilda

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback