Fullt ös!

Här finns det inte tid att ta det lugnt i helgen inte. Speciellt inte denna, då vi har haft agilitytävling på klubben. I torsdags flyttade vi alla hinder till andra sidan av planen, fredags mätte och märkte mamma och jag ut vart planen skulle vara. Och igår(lördag) var det tävling, då var vi på bruks kl 07.30 för att bygga bana och fixa det sista inför tävlingen.

För mig och Igor gick det precis som det gjorde förra helgen i Hultsfred de två första loppen blev disk o så vann vi den sista. Men har känt de senaste veckorna att vi har börjat hitta varandra. Jag har börjat lära mig hur han funkar, och det känns väldigt bra faktiskt. (ska inte säga för mycket, det kommer nog snart ett bakslag.)

Idag har vi varit på dop i Lönneberga kyrka. Min kusins dotter som skulle döpas, Madicken Eva Frode. Fint dop i en fin kyrka, men känner att man inte riktigt vet hur man ska göra. När ska man stå, sitta gå?? Efter dopet blev det mat och fika.

// Matilda


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback