13/5 2012

Tävling nu igen. Var i Linköping i lördags och tävlade igen, gick dock inge vidare placeringsmässigt men loppen känndes bra. Startade i agilityklassen för första gången officiellt, men där diskade vi oss självmant pga gungan. Annars var det nog det första agilityloppet det som gick bäst. I första hopploppet så tog han fel ingång i slalomet och hoppade upp på mig så blev 10 fel, men vi hade tredje bästa tid iaf.:) andra hoppet så stack jag lite för tidigt när han skulle in i en tunnel så han vände, sen tog han fel ingång i slalom igen. Så nu blir det hårdträning på slalom ingångar!

Det gick desto bättre för mina klubbkompisar Madde och Yatzy lyckades ta första pinnen i agility, och Julia och Viggo lyckades ta första pinnen i hopp. Grattis till er ni är kanonduktiga! Även Susanne lyckades få till ett nollat lopp med Wilma, dock så räckte inte tiden till pinne. Sen kanske jag ska nämna att min släkting Jimmy Kronstrand lyckades ta sin sista pinne i hoppklass 1 med Ezter, annars blir han sur.:) Grattis till dig med.:)



//Matilda

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback