Workmood!

Denna helgen har det varit underbart väder, dessvärre så tyckte min kropp att det var dags att bli lite mer sjuk än vad den redan är. Så hu har jag halsont och känner mig torr i halsen hela tiden trots att man dricker mängder.

Men nu i helgen har det blivit en del gjort ändå, är ju dumt att sitta still när man är sjuk.:P
Så nu har jag byggt ihop alla sju nya hinder, och pappa har lyckats filura ut hur man får dem steglöst höj- och sänkbara, bara att måla dem kvar. Sen har min kära pappa satt in solarplexus-skivorna i min bil och även varit och tvättat den, så nu är han/hon/den/det vårfin.:)

Även alla hundarna har fått sig ett vårbad så de är rena och fina, dessväre ungefär lika skitiga efter en promenad i skogen.:P

Här kommer några bilder från när Igor dragtränade. Det är så roligt att se honom, han går liksom in i ett work mood efter en stund, då han sänker huvudet och bara springer på.:P (om ni undrar vad han drar så är det en trasmatta med tyngder i)

//Matilda




Kommentarer
Postat av: Sofia

Extremt gullig!

2012-03-13 @ 20:59:22
URL: http://milinova.blogg.se/
Postat av: Kattis

Vilken söt vovve! :D

2012-03-18 @ 15:53:05
URL: http://Mazuqvikana.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback