Träning!

Hej!

I måndags var Madde, jag och hundarna i Kungsör för agilityträning för Veronica Backe. Var i Kungsörs hundarena, vilken härlig lokal - vill också ha en innomhus hall med konstgräs!! Veronica var kanon och nu har man massor att träna på tills nästa gång vi ska till henne. Man vill ut och träna direkt, synd bara att vi inte har fått ut hindren än, men på söndag händer det.:)

Mamma och jag var uppe i Linköping i lördags och hälsade på moster och kusin. Självklart blev det massa shopping med, lite för mycket egentligen. Har nu iaf köpt mig löparkläder och de invigde jag igår med en springrunda på ca 2km.:)

//Matilda

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback