3/6 2012

Halloj!!

Nu är skolan slut!! Sommarlov!! Ja iaf två veckor nu innan sommarjobbet börjar, sen blir det några veckor till i slutet av sommaren innan skolan börjar igen. Nu när man har skämt bort sig när man jobbat i förskola så känns det inte jättekul att stänga in sig i ett kök igen.:/ men men det kommer gå fort, man får ju pengar för det iaf.:)

Igår var  det varit tävling igen, denna gång var det i Vadstena. Hoppklassen känndes jättebra, inga snurrar, men sen så stack jag för tidigt vid ett hinder igen så han missade det och tog det jag var på väg mot, så det blev en disk. I agilityklassen var det inte samma flyt, men vi klarade oss med fem fel då han rev ett hinder. (Om jag hade varit domare hade vi haft en vägran också.) Efter han rev så blev han lite ofokuserad och bara skällde och tvekade på två tunnlar i rad. Men han var duktig och tog gungan och alla kontaktfält jättefint, mitt mål med agilityn var att inte diska oss på gungan och det klarade vi så jag är nöjd.:)

Alla andra vimmerby ekipage var kanonduktiga, alla klarade sig igenom minst ett lopp utan disk. Sen får man grattulera Julia och Viggo till en vinnst i hoppklassen och sin andra pinne!.:)

//Matilda


Bild från förra helgen då vi hade träning för Jimmy Kronstrand.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback