11/6 2012

Då har det varit tävling denna helgen med. Denna gång i Jönköping, härligt väder bjöd de knappast på. Det ösregnade för det mesta o sen blev det lång väntan då klass I blev försenat i ca två timmar. Men det drog igång fram mot kl tre och klart till åtta ca. I denna långa väntan lyckades Matilda med att blötlägga sin videokamera, den fungerade men batteriet var urladdat. Inga pinnar för oss denna helg, men det gör inget hopploppet kändes kanonbra, fick en vägran på slalom men vi hade den snabbaste tiden vilket jag glädjer mig väldigt över. :) agilityklassen diskade vi oss, kändes inte alls bra, tror att både Igor i jag var trötta och lite ofokuserade. Igor gick ur slalomet två gånger då orkade jag inte börja om så vi blev diskade. Men han var duktig med kontaktfälten iaf. Skönt att den träningen ger resultat. Men vet inte riktigt vad jag ska ta mig till när han går ut slalomet. Hjälp någon?

Har även haft en shopping helg med Lina. I fredags drog vi till Västervik en sväng, o i söndags så blev det Linköping. :) Hittade en härlig blårandig sommarklänning (på rean), en vit tunika, En svart klänning som är kort fram och lång bak (älskar den), två solglasögon, och ett par skor. Sen blev det såklart lite hundsaker, två kyldukar och ett nytt fårskinn med pip i. :)

//Matilda


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback