Spark!

Hej!

De senaste dagarna har både Igor och Frodoh fått börja dragträning. Igår så var vi ute hos Sara i Knabbarp och där så fick hundarna dra lilla Tuva i pulka och det gick jättebra.:) Även Aramis och Oima fick prova på att dra, och det gick kanon för dem också.

Idag så fick mamma och jag för oss att vi skulle leta upp den gamla sparken nere hos mormor o morfar och ge oss ut i skogen och åka. Sagt och gjort, det var lite bökigare att få på lasthållarna på bilen än vi tänkt oss. men efter lite skruvande i kylan så var de på. När vi kom ut i skogen började vi med att alla hundarna bara fick springa brevid och vänja sig. Efter en stund så fick Igor och Frodoh börja dra, och vilken fart det blev!! Jätteskojjigt var det, så det är nått jag kan rekomendera till andra.:)

Imorgon är jag ledig från skolan och då ska Lina och jag passa på att åka till Västervik och mysa lite. Och kanske blir ett besök på Jami igen. Känner att jag har varit där väldigt ofta den senaste tiden. :P

//Matilda





Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback