Kyligt!

Hejhopp!

Var ett tag sen jag uppdaterade här nu igen. Ja under dessa veckor har det iaf varit väldigt kallt. Tyvärr så var det till och med för kallt för att köra agility i söndags. Phuu, hur ska det gå med min abstinens? Ytterligare två veckor tills nästa träning! Var tvungen att stilla den lite idag iaf då Igor o jag gav oss ut i snön på baksidan och körde lite slalom och nått hopp.

Min klasskompis Emelie fyllde 25 år i helgen så hon hade partaj! Kvällen började bra med några klassisar som var hos mig och grundade lite. Kvällen slutade dock ganska så tidigt. Snorkallt var det också då för övrigt typ -27 eller nått. Burr!

Denna veckan har det mest varit skolarbete som har gällt. Kollade på filmen "Älska mig" i skolan i måndags, fy vad hemsk den är. Fruktansvärt att sånt faktiskt sker i verkligheten! Imorgon är det det sista seminariumet för denna delkurs som gäller. Skööönt!!

Ne ni får ha det så bra tills nästa gång, för nu ska jag dricka upp min vaniljsmootie med äpple och kanel. Faktiskt godare än jag trodde den skulle vara. :)

Va fasen ni kan få receptet på den med. :)
1/2 banan
1 skalat äpple
1dl vaniljyoghurt
1/2 dl appelsinjuice
Kanel efter smak.

Puss hej!

// Matilda 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback