Abrakadabra!

Hej hej!

Har nu haft det sista seminariumet för denna delkursen, och imorgon börjar nästa delkurs. Iaf skönt att denna delkursen är över, ett litet steg i taget!

Nu har vi aktiverat the doggies lite, mitt nya projekt är att lära Igor höger och vänster. Igor och Frodoh har fått dra lite pulka idag med, det går jättebra och Frodoh gillar det verkligen. Man behöver ju bara gå och så får man godis liksom, kan ju inte bli så mycket bättre tycker Frodoh!! Jambo var också tvungen att dra några meter, men fy så otäckt det är!!

Idag så fyller min storebror år förövrigt. Han kommer till och med hem till helgen, så Igor och jag får nog sova uppe på madrass denna helgen. Vi ska även ut och fira min farmor på brygghuset på lördag, och fira mig och bror på söndag, så det blir mycket firande i helgen.

//Matilda

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback