PINNE!!!!!

Fy farao så glad jag är!! Igor och jag lyckades ta vår första pinne i hoppklassen!! Vår andra officiella tävling, jag är så GLAD!! :D:D:D Loppet gick kanon och han lyssnade bra, blev lite snurrar lite här och var men det är mattes fel! Vi kom på fjärde plats av 33 starter.

Jag körde även ett lopp med Jambo i agility, men där diskade vi oss då han tyckte att vi skulle ta en tunnel en extra gång.:) men det var lite fart i honom idag. Mamma lyckades dock lite bättre med honom i hoppklassen då de kom på en 12e plats med fem fel.

Har även träffat en massa pumisar idag, har inte träffat så många pumisar på en tävling innan. Var ca 10 pumisar och typ hälften av dem var från Akinnaz.:) Två av pumisarna var valpisar, GUD SÅ SÖÖTA!!!

Finns dock inga filmer från dagen då kameran hängde sig och sedan glömdes den bort då jag inte hade min persolniga filmare, Madde, med mig.:) Så ni får nöja er med några bilder istället.:)


Uppladdning


Start


"Matte, skynda diiig!!!"


Nöjda efter det felfria loppet.:)


Den fina rosetten, vann även ett jättefint läderhalsband och tre tuggben.

Nu önskar jag ett STORT LYCKA TILL, till alla som ska tävla imorgon!!

//Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis igen ni är så duktiga :)! Kul att se bilder har sagt det förr och säger det igen det är verkligen som att se Zappa <3

2012-04-14 @ 21:29:35

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback