Ojojoj.

Ojojoj, det var ett tag sen som jag skrev nu. Har nu haft VFU (praktik) i snart två veckor, och det känns jättebra. Men jag tycker att det kan kännas för mycket som riktig skola ibland, trivs nog aningen bättre hos de lite yngre barnen.:) Har filmat mig själv när jag läste sagan om Myran Magda för barnen och sedan gav dem en uppgift. Handledaren från kalmar tyckte att sagan var jättebra och att det gick att använda den på många olika sätt. Mötet med henne gick också över förväntan, känndes inte alls som när man pratar över telebild.

I tisdags så åkte Vimmerby tokarna, Madde, Susanne och jag, till Ekerö för att träna agility för Veronica Backe igen. Kändes massa gånger bättre denna gång än vad det gjorde förra gången vi var uppe. Gud så mycket jag lärde mig, bla nya svängar som tvingat framförbyte, tvingat framförbyte med jaakko, och backlap. Veronica är verkligen kanonbra, och lägger allt på den nivån som man klarar av. 

Här kommer en film från träningen.

 



//Matilda

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback