Lugn helg!

Har haft en lugn och skön helg, utan varken plugg, tävling eller träning. Behövligt att ladda batterierna ibland.:)

Har kommit fram till att jag kommer att bo uppe på brukshundklubben framöver.:) Måndagar har mamma och jag nybörjarkurs i agility. Tisdagar ska Igor och jag gå tävlingslydnadskurs. Onsdagar är det fri träning. Torsdagar är det agilityträning med tävlingsgruppen som gäller. Fredag träningsfri. Sedan kommer det att bli tävlinga på många helger.  Antagligen så kommer jag ta träningsfridag på onsdagar med.

Så ikväll så kommer det ett gäng på 10 st som vill lära sig agility, nästan lite för många, men klarade vi av 15st förra året så klarar vi nog 10st iår.:P Ska bli roligt att se vad det är för människor och hundar.

//Matilda

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback