Nu är det höst!

Ja kära läsare, nu är hösten här för att stanna. Nu när man har haft praktik och stått ute och varit ganska så stilla så är det inte alls varmt. Så idag letade jag fram min vinterjacka och halsduk och mössa, o idag har jag inte frusit när vi varit ute. :)

Har varit uppe på brukshundsklubben och haft agilitykurs ikväll. Det är så fruktansvärt tråkigt att det blir mörkt så pass tidigt. Så man hinner lagom köra en timme innan man inte kan köra längre. Men våra kursare är superduktiga och väldigt självgående så de hinner med mycket under den korta tiden vi kör. :) Känns tyvärr inte alltid som man alltid hinner med att hjälpa alla och ge alla den träning just den behöver. 

Nu när det börjar bli kallare ute och man kör agility i korta stunder sen blir hunden stilla sittande en stund innan det är dags att köra igen. Så jag har funderat på att skaffa ett back on track täcke till Igor så han håller sig varm när han väntar. Men ska man köpa ett tunnara nättäcke som man kan ha annat täcke över eller ska man köpa ett lite tjockare som är vatten/vindtätt??  

//Matilda

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback