Gofika!

Hej!

Håller på att baka gofika till klasskamraterna som de ska få mumsa på imorgon. Hoppas de blir goda!!
Gjorde en dubbel sats så kommer nog bli att några av dem får förlja med upp till bruks på lördag.

För på lördag har vi ju kursavslutning på agilitykursen. Då kommer Micke, agilityinstruktör från Nässjö BK och ger lite goda tips och råd förhoppningsvis.:)

Kommer ha fullt upp i helgen känner jag. Fredag är då tenta och klassfest. Lördag är det agility och kalas för min kära pojkvän och hans bror. Söndag är det dop för lilla söta Alwa.

//Matilda

Kommentarer
Postat av: Pernilla - Mamma till Alwa

Fullspäckad helg ser jag! :)

Vilka fina bilder du lägger ut på bloggen.

Kram från mig & Alwa

2011-10-27 @ 19:13:03
URL: http://alwag.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback