Agilitytävling!

Idag har vi på Vimmerby brukshundsklubb haft en inofficiell agilitytävling.  Jag tävlade med mammas hundar Jambo och Frodoh. Förutom att Jambo var väldigt seg så gick det bra, blev tre första  placeringar för honom. Frodoh körde jag bara ett lopp med men i det loppet hamnade vi med på första plats.:) Sedan körde jag två hoppbanor med den lille vildingen Igor då den ena blev diskad och den andra var utan tävlan men den gick mycket bättre.:)

Tycker det är jättekul att så många av våra kursare var med och tävlade. Ni var jätteduktiga allihoppa!

Jag är förövrigt väldigt förkyld och hostar hela tiden, det blev i alla fall inte bättre av att springa. När tävlingen var slut kunde jag knappt prata och hade väldigt ont i halsen. Men efter lite hostmedicin och en tupplur så kom den tillbaka. :)

/ Matilda


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback