Trött!

Hejsan!

Efter en fartfylld helg med både träning och tävling i agility samt att man har varit barnvakt till Linda, 4 år, så är man faktiskt lite trött.

En väldigt lyckad tävling i lördags med en 3e och en 6e placering. Synd bara att det vad en inoff. :P Träningen gick också bra fast jag kände att min hjärna inte riktigt var med. :P Fick även chansen att köra Maddes border collie Yatzy. Det gick väl hyfsat, alltid ovant att köra någon annans hund. Men kul att köra en hund med lite mer drag mot hinder. :)

Sen har det blivit pizza- och pepparkaksbak och massa bus med Linda.

Och idag blev det inte heller någon sovmorgon. För idag började min praktik, som hade stängningsdag. Då fick jag följa med dem till Linköping för att gå på museum och självklart ett varv på stan. Men jag var duktig som inte handlade något. :)
Sen hade jag hoppats på lite sovmorgon imorgon men får börja dagen 07.15 med vik innan praktiken. :) Gör mig dock inte så mycket, får ju lite väl behövda pengar. :)

Had'e

//Matilda


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback