Bondgård.

Hej!

Dagen började klockan 4.30, skulle vara ute i vennebjörke på bondgården klockan 5.15. Dagen gick faktiskt fortare än vad jag trodde det skulle göra. Och det var inte så tråkigt som jag hade förväntat mig heller. Fick mata kalvar och mjölka kor. :) Men hundnörd som jag är så var nog dagens höjdpunkt att se deras border collie valla in kossorna. Så jäkla häftigt det är att se dem arbeta.

Fick åka hem ganska tidigt så resten av dagen har jag varit ute i solen på skogspromenad med hundarna, börjat lära Igor att klättra på stege och kört lite bakombyten i trädgården. Så nu är jag trött och tänker ligga i soffan resten av kvällen. :)

// Matilda


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback