Hundträning!

Hej!

Idag var det dags för agilityträning i ridhuset. Gick riktigt bra. Kände att Igor var laddad och han var väldigt följsam efter två veckors agilityvila. Han hoppade till och med i slalomet med mig på både höger och vänster sida. Duktiga vovve!

När vi kom hem från ridhuset så städade jag ur mitt rum och gjorde det beboligt igen. Så nu är det lite mysigt där nere igen. Ska nog ta och skaffa min några bilder att sätta upp på väggarna.

Och nu på kvällen har jag tränat både Igor och Jambo på att de ska ligga med huvudet nere på "plats" kommando. Även att Igor ska göra detta i sin bur.

//Matilda


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback