Fika!

Hallå!
Det var ett tag sen jag skrev sist. Men har liksom varken haft lust eller tid. Men nu är julen över iaf, och det nya året snart här!

Dessvärre märkte jag hur skraj Igor var för smällare och raketer när jag var ute och gick igår. Så idag var jag på Apoteket och köpte ett D.A.P halsband till honom. Som förhoppningsvis ska hjälpa att hålla honom lugn. Då det innehåller hundens lugnande feromoner. Hoppas det hjälper!

Har idag varit och fikat med Lina,Amanda och Nea. Hur länge sen man träffade Nea och Amanda som helst känns det som. Fast det känns som att man kan prata på som om man träffades igår. Väldigt skönt att det kan gå hur lång tid som helt och ändå prata på som vanligt.

//Matilda


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback